apius-logo
upper-burgerbottom-burger
1 z 19 tysięcy
W ten weekend nastąpił finał akcji Szlachetna Paczka. Wg organizatorów w XVI edycji blisko 19 tys. rodzin otrzymało prezenty.
01.
1 z 19 tysięcy

W ten weekend nastąpił finał akcji Szlachetna Paczka. Wg organizatorów w XVI edycji blisko 19 tys. rodzin otrzymało prezenty. Pośród wyselekcjonowanych odbiorców znalazła się również 5 osobowa rodzina, której nasi pracownicy zdecydowali się pomóc.

Z zakupionej żywności, środków czystości, słodyczy, pościeli, obuwia czy sprzętu AGD powstało 14 paczek, które szybko trafiły do wybranych.

“Troska o drugiego człowieka jest częścią naszej kultury organizacyjnej, zatem nasza obecność w Szlachetnej Paczce jest dla Nas całkowicie naturalna” – mówi Barbara Mroczka, Dyrektor HR i Komunikacji w Apius Technologies SA. “Wybraliśmy ten projekt, bowiem gwarantuje nam indywidualne podejście i dotarcie do faktycznie potrzebujących pomocy“ – dodaje B. Mroczka.

W tym roku pomoc objęła blisko 19 tys. rodzin w prawie 700 miejscach. Organizatorzy wyliczyli, że łączna wartość wszystkich paczek wyniosła ponad 47 mln zł, a średnia wartość jednej paczki - 2,5 tys zł.