- Serwis Naprawczy,
- Serwis Proaktywny,
- Wsparcie Techniczne w Fazie Rozruchu,
- Wsparcie Techniczne.
Oferujemy szereg usług post-implementacyjnych, zarówno dla rozwiązań wdrożonych przez nas, jak i systemów, które zostały dostarczone i uruchomione przez innych wykonawców. Usługi obejmują zarówno działania naprawcze, jak i prewencyjne oraz proaktywne. Korzystanie z naszych profesjonalnych usług pozwala Klientom na minimalizację czasów niedostępności aplikacji czy usług biznesowych, a w niektórych przypadkach nawet ich całkowitą eliminację.
Usługi serwisowe i wsparcia technicznego obejmują:
- Serwis Naprawczy – zapewnia usuwanie awarii i problemów w ramach posiadanego kontraktu serwisowego. Czasy reakcji i usunięcia awarii zależą od poziomu kontraktu serwisowego (SLA).
- Serwis Proaktywny – obejmuje standardowy Serwis Naprawczy oraz dodatkowo, pakiet monitorowania i zdalnego dostępu zapewniający szybkie wykrywanie i usuwanie problemów oraz awarii.
- Wsparcie Techniczne w Fazie Rozruchu – zapewnia Klientowi obecność specjalisty Apius w siedzibie Klienta, przez okres pierwszych N dni od daty uruchomienia systemu/rozwiązania. Ilość N dni jest każdorazowo uzgadniana między Klientem a Apius i zależy m.in. od stopnia złożoności wdrożonego rozwiązania oraz aktualnego stanu wiedzy Klienta.
- Wsparcie Techniczne – obejmuje konsultacje zdalne oraz w siedzibie Klienta wykonywane przez wykwalifikowanych specjalistów Apius. Ich liczba oraz forma (zdalne, lokalne) są każdorazowo uzgadniane między Klientem a spółką.